Alla inlägg under november 2009

Av Jenny - 15 november 2009 22:00

Hej allesammans jag vet att jag inte skrivit på länge men nu tänkte jag att det var dags, jag är hemma från Tyskland sedan 2 månader ungefär..


Det är verkligen jobbigt att vara hemma, ensam, men på +-sidan jag är gravid igen...

Jag är gravid med min älskling Jalal, och den här gången kommer allt att vara anorlunda, jag menar jag är lycklig med Jalal, jag älskar honom, vi kommer att vara tillsammans med barnet, jag blir inte själv och utan varken barn elller man denna gång!

Yaay!!!!!


Men det att han är i Tyskland, det är verkligen skitjobbigt, men i och för sig han är där för att han söker visum i Sverige, han söker jobb så att han kan skicka hem pengar till mig för att köpa babygrejjer..

Och dessutom jag bor fortfarande hemma hos min mamma för att jag inte fått min lägenhet ännu, men det ordnar sig väl snart, det är på gång i alla fall..


Finns bara en sak kvar att göra och det är att be till Allah om hjälp att allting ska bli okej

Inshallah det går!

Av Jenny - 14 november 2009 13:30

Jaa det är sant, jag bodde ju med min vän ett tag för att jag inte hade någonstans att ta vägen typ..

Mamma är ju väldigt emot att jag har gift mig och att jag har blivit muslim, hon kallar mig massa skit ord rent ut sagt....


Så jag vill absolut inte bo med henne längre, när jag berättade det för Sandra så tyckte hon jätte synd om mig och så..

Men nu igår så, jaa alltså jag vet inte vad som hände, om hon fick en knäpp eller nåt..

Men i alla fall, när hon hade gått ut för att träffa sin syster eller nåt så fick jag ett sms där det stog:

"Jenny du får GÄRNA ta hand om ditt snusk på toan efter dig"

Och jag började såklart undra vad hon menade med det. Så jag kollade toan, och det var rent och fräscht men sen så kom jag på att det inte gick att spola i toaletten i förrgår så jag lade det överflödiga i papperskorgen...

Vad skulle jag göra då?

Alltså det började med det lilla och det växte och växte..

Tillslut så ville hon att jag skulle dra från hennes lägenhet, så jag gjorde det, jag packade mina väskor och gick till finnstastigen i tron om att jag skulle få övernatta i mitt förråd...

Men när jag skulle ut och röka kom Kati ut ur sin lägenhet, vi började snacka om vad som hade hänt och så.. Sen så gick vi in till henne och det slutade med att jag fick sova i hennes (låsta) extra rum.....


Nu står jag i tacksamhetsskuld till Kati och jag har inga pengar, vilket betyder ingen mat (hon har inte heller pengar för den delen) och ingenstans att bo...


Allah hjälp mig!

Presentation

Välkommen till Lifestyle Yelicious..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Mina favvo bloggar

Ipod

Blogkeen

Ovido - Quiz & Flashcards