Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

Äntligen....

Av Jenny - 27 juni 2010 20:41

Äntligen - har allting löst sig...


Jalal kom hem 6 Maj, Yasmeenah föddes 27 Maj, vi flyttade 1 Juni och fick iordning allt i lägenheten bara dagar efteråt...


Yasmeenah är så lugn och snäll bebis, hon gråter knappt alls. Bara när hon känner sig ensam eller vill ha mat såklart!

Hon sover i stort sett hela dagarna och låter pappa o mamma fixa och dona i lägenheten ifred.


Yasmeenah liksom sin bror (William) var stor när hon föddes, fast inte fullt lika stor. Hon är ju trots allt en liten flicka, hehe..


  


Yasmeenah Emma Khadija Errouissi/Wennerlund

Föddes 00.26 , 27/5-10

4340 gram

52 cm

36 cm huvudomfång


Skriver mer senare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 20 januari 2011 16:30

Okej nu är det så här att jag hatar detta, det faktum att jag inte har pengar.. Efter alla räkningar varje månad så har jag bara typ 1000 kvar till nöjen eller annat små plock... Så tills min man får ett jobb eller tills jag själv får ett jobb så tän...

Av Jenny - 31 oktober 2010 12:09

Jaa det var ju ett tag sen vi tränade nu, en vecka närmare bestämt... Pga min röda vecka, om man säger så.. Men sen idag så ska vi ju egentligen träna eftersom vi har ju bar 2 lediga dagar i veckan, men nu är det ju så att Jalal (älsklingen) inte o...

Av Jenny - 26 oktober 2010 13:02

Okej jag vet att det här inte är bakat men det är ändå mitt egna recept och det blev super duper gott när jag gjorde det, så jag tänkte att varför inte skriva ner det.. Så here it comes   800 gr nötfärs 1 ägg 1 tsk allround krydda/grill kry...

Av Jenny - 25 oktober 2010 13:36


Min nya dator...   Gud vad jag älskar min nya dator! Jag kan göra så mycket med och på den, Jalal's gammla dator klarar inte allt jag vill göra.. Tex att kolla film, gör vi det på den så stängs datorn av efter bara 30 minuter. Och ja v...

Av Jenny - 22 oktober 2010 18:00


Kan väl kalla dem   "KOLAKAKOR"   100 gr mjukt smör 1 dl socker 2 msk vaniljsocker 1 msk ljus sirap 1 msk kolasås 4 dl vetemjöl 1 msk vatten 2 tsk bakpulver Blanda ihop smör och socker Tillsätt sirap, vaniljsocker och kolasås ...

Ovido - Quiz & Flashcards