Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Jenny - 11 juli 2009 19:15

I tisdags gifte vi oss, på muslimskt vis.. Ohh shit vad nervös jag var, när vi satt där i soffan medd imanen, Abdu, Sandra, Rabi, och Said så var jag så nervös att jag skulle säga fel... Men det gjorde jag som tur var inte! Fast vi har inga ringar ännu, det ska Mohammed fixa när han åker till Libyen på intervju om giftermålet..


Vi ska nämligen gifta oss på svenskt vis också, För att han ska få lättare att få papper här, vilket innebär att han får jobb, och jobb innebär pengar till att hyra en egen lägenhet!

Av Jenny - 11 juli 2009 18:30

Ja jag gick mitt i natten...

Men det var ju bara för att han är så stressad av allting; dels är det ju det här med Abdu's bror som dog i går, dels är det att jag inte fick ut mitt personbevis snabbt nog och dels är det att vi inte har någonstans att bo ännu....

Ja visst jag förstår honom, på alla sätt och vis, men han behöver väl inte vara otrevlig för det? Eller å andra sidan så skulle nog jag också vara sådan, Men kanske inte mot honom...

Hm jag vet inte!

Jag är i alla fall inte arg på honom jag vill bara lämna honom ifred ett tag. Om jag är där skulle jag väl irritera honom ännu mer! För jag kan ju inte hålla händerna borta från hans UNDERBARA kropp...........


Åhh Gud vad jag älskar min man!!!!! Ana behabek Mohammed Ahmed Mukhtar BozBoz....

Habibi behabek! Ante jameel!!!

Ovido - Quiz & Flashcards