Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Jenny - 7 augusti 2009 19:15

Jaa, det som hände förra veckan gjorde mig inspirerad till att göra något åt detta helvete jag lever i

(alla dessa val jag gör som är helt fel)..


Så jag registrerade mig på muslima.com, med planen att hitta någon att så småningom bli förälskad i den rätta!

Men det hände sig att jag redan har hittat honom (Inshallah), han heter Jalal, kommer från Marocko men bor i Tyskland, han är 26 år och förälskad i mig..


Och på tisdag reser jag,


Jaa jag ska till Tyskland! Det känns rätt denna gång, jag vet att det har gjort det alla andra gånger också, men Inshallah nu är det rätt!

Av Jenny - 7 augusti 2009 18:45

Okey till alla er som undrar,

Mohammed ringde till mig härom veckan och sa att han inte kunde leva med mig längre.....

När jag frågade varför så sa han att han hade gått till migrationsverket för att fråga om det var okey för honom att åka tillbaka till Libyen nu för att skriva under alla papper som tillät oss att gifta oss enligt svensk lag, men att dem hade sagt till honom att eftersom din fru (alltså jag) inte har någonstans att bo eller att hon inte har ett jobb så kommer inte du in i Sverige igen..


Ja visst det där fattar man ju, men sen så sa han också att han därför har bestämt sig för att glömma mig och gå tillbaka till sitt gammla äktenskap...


JA gott folk, ni läste rätt han är GIFT på Malta, han har till och med en son där...

Då fattar ni att jag slängde ur mig "Mohammed go to hell!" direkt, och sen dess har jag inte haft en enda tanke på honom eller något gällande honom...

Ovido - Quiz & Flashcards