Alla inlägg den 21 april 2010

Av Jenny - 21 april 2010 21:30

Guuuuud vad jag längtar, jag kan knappt vänta...

Vill att min bebbe ska komma nu.


Men samtidigt så vill jag inte det, jag menar älsklingen (Jalal) har ju inte kommit hem ännu. Och han måste ju vara här, i alla fall då  


Jag vet inte vad jag ska göra om han inte hinner hit innan, fast i och för sig mamma är ju här, då får ju hon vara med på förlossningen istället...

Men det är ju ändå min och Jalals upplevelse det ska vara, så jag hoppas verkligen att han hinner hit!!

Det börjar ju bli lite brått nu..



Jaja nu ska jag titta lite på tv och sen så blir det väl sängen för min del, godnatt  

Av Jenny - 21 april 2010 19:13

Jag var inne på min mail och läste breven från min pappa idag, och ja jagblir ju inte glad när jag läser dem, så att säga...

Men i alla fall i sista brevet han skrev till mig där så fick jag också hans hem adress, hans webbsideadress, m.m Jag gick in på hans webbsida för att...well jag är ganska nyfiken av mig och så, men det jag läste gjorde bara att jag ogillar honom mer och mer..


Men i alla fall på en avdelning där inne så hittade jag en länk till hans bror webbsida, och gud jag gillar hans sätt att skriva.. Och hans personlighet, jag hittade faktiskt lite information om mina farföräldrar också, spännande...

Jag menar det ända jag viste om dem var att dem är döda. Och här såg jag nu ett foto på var och en, gammalt och inte så bra kanske men dock:

   


Så här såg dem tydligen ut!

Ovido - Quiz & Flashcards