Alla inlägg den 20 september 2010

Av Jenny - 20 september 2010 12:51

Ja nu mår man lite bättre, men fortfarande inte bra. Jag menar jag har ju fortfarande problem, dem försvinner ju aldrig direkt. Men pga den fina man jag har så mår jag relativt i alla fall.

Och dessutom, min dotter har en förmåga att få alla att må bäst.


Då var valet avklarat då, det var ett intresant slut.. Men jag fattar inte riktigt, vilka har hand om denna lilla håla (Bro)?

Och vilka det nu än är, har dem planer på att göra det bättre här? Ska vi få fler jobb? Fler butiker? Fler och större lekparker?

Jag vill gärna ha en större lekpark med staket runt om och flera val för våra småttingar här omkring!

Särkillt min lilla William och Sandras lilla Yasmin (2 år respektive 1 år), och gärna något en mindre tjej eller kille vill leka med utomhus..

 

Men det är väl bara en önskedröm! Antar jag....



Hoppas det blir bra eller förhoppningsvis bättre i alla fall!

Ovido - Quiz & Flashcards