Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Jenny - 19 oktober 2010 13:02

Som vissa av er kanske vet så har jag och min man börjat träna på gym,

det är ganska kul faktiskt och man blir så härligt svettig efteråt också...


Mitt mål är att gå ner några kilon, närmare bestämt 30.. Hoppas att jag klarar det! Medans min man mer satsar på att få muskler så som magrutor och sånt, mmm det kommer vara nice...

Jag hoppas verkligen att jag kan göra det här, jag menar som det är nu så trivs jag inte med mig själv, och dessutom så om jag når mitt mål så kommer jag i mina "skinny" jeans igen skönt!

Mmmm jag kan knappt vänta tills jag har tappat typ 10 kilo, då kommer jag verkligen vara glad igen..


Vi började gymma måndagen den 4/10, alltså för 2 veckor sedan. Och när pengarna kommer den 28  så ska vi köpa lite fettförrbrännande tabletter till mig så att jag får en hjälp på vägen med detta.



Så summan av allt detta är att jag ska börja trivas med mig själv igen, och att jag ska orka mer av att vara mamma till den underbara lilla Yasmeenah och den livliga och busiga tvååringen William. För deras skull vill jag lyckas...

Ovido - Quiz & Flashcards